دستگاه‌های خدمات‌رسان در حفاظت از آسفالت معابر با شهرداری همکاری کنند

دستگاه‌های خدمات‌رسان در حفاظت از آسفالت معابر با شهرداری همکاری کنند

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر در حاشیه عملیات اجرایی توزیع آسفالت اساسی خیابان انقلاب(۴۲ متری) با بیان اینکه سال گذشته شرکت آب و فاضلاب به اندازه هشت سال گذشته در سطح شهر حفاری داشته است گفت: این مجوزها به جهت حل مشکل شهروندان صادر شده و این موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری در معابر شهر شده است.

او ادامه داد: با وجود اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تبریز تولید و توزیع می شود اما نیاز شهر تبریز بیش از این است و گاهی مجبور می شویم از کارخانجات دیگر آسفالت تهیه کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه از زمان بهره برداری از کارخانه آسفالت شهرداری تبریز بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت با کیفیت در این کارخانه تولید شده، اظهار داشت: تمام تلاش خودمان را به کار بسته ایم تا این آسفالت ها که از پول مردم است درست توزیع شده و مشکلات شهروندان را حل کند.

ایرج شهین باهر با تشریح نحوه آسفالت ریزی اساسی معابر اصلی شهر تبریز گفت: در دوران جدید مدیریت شهری آسفالت روکش حذف شده تا با زیرسازی صحیح و دقیق عمر آسفالت بالا برود.

او عمر آسفالت اساسی اجرا شده در معابر را حداقل پنج سال دانست و تاکید کرد: اگر زیرسازی دقیق در معابر اجرا نشود، آسفالت توزیع شده تنها شش ماه ماندگاری خواهد داشت.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی دستگاه های خدمات رسان در حفاری خیابان های تازه آسفالت شده گفت: با وجود اینکه چندماه قبل با دستگاه ها مکاتبه شده و به آنها اعلام می کنیم که قصد داریم خیابانی را آسفالت کنیم اما شاهدیم که برخی از دستگاه ها خیابان های تازه آسفالت شده را به طور مجدد حفاری می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات