مکلف شدن شهرداری به تعیین تکلیف وضعیت شهربازی  ...

مکلف شدن شهرداری به تعیین تکلیف وضعیت شهربازی ...

مکلف شدن شهرداری به تعیین تکلیف وضعیت شهربازی پارک ملت تا ۲ هفته آینده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در گفتگو با برنامه رادیویی «پرس‌وجو» که با موضوع شهربازی پارک ملت به روی آنتن رفت، اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تقویت نشاط‌افزایی در سطح اجتماعی و فردی و همچنین تقویت بنیان خانواده را بعنوان دو راهبرد اساسی و مهم در حوزه اجتماعی مطرح نموده که این دو مهم با اقدامات و مسائل پیش آمده در شهربازی پارک ملت در حال نقد شدن است.

اصولی با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان به دلیل عدم بضاعت مالی ممکن است که با شرایط کنونی امکان ورود به شهربازی پارک ملت را نداشته باشند، گفت: از دیدگاه شورای شهر این اقدامات در تضاد و تقابل با راهبرد و سیاست کلی شوراست لذا کمیسیون فرهنگی به این موضوع ورود کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، مدیران شهرداری توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند؛ از لحاظ حقوقی شورای شهر مسئول نظارت بر مدیریت شهری و قراردادهاست و مدیران شهری باید پاسخگو باشند و به آنها تکلیف می‌شود لذا ارتباطی با پیمانکار نداریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و فراغت بیشتر خانواده ها و حضور پررنگ‌تر زائران در مشهد، دغدغه تعطیلی شهربازی پارک ملت را داشتیم و دوم اینکه مکانیزم های قیمت‌گذاری مبلغ ورودی و شرایط حاکم اصلاح شود تا رضایت عمومی را به ارمغان آورد.

اصولی با تاکید بر اینکه پیمانکار نباید تلقی مالکیت داشته باشد، گفت: شهربازی پارک ملت امانتی است که براساس قراردادی مشخص برای مدتی محدود به پیمانکار واگذار شده و به نمایندگی از مردم دغدغه آنها را در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پیمانکار گاه تعهداتی داشته که محقق نشده و تغییرات و جابجایی های مدیریتی را در آن می‌بینیم که بسیار نگران‌کننده است.

اصولی با تاکید بر اینکه اگر موضوع شهربازی پارک ملت حل و فصل نشود و این مطالبه عمومی پاسخ درستی دریافت نکند، قطعا از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس گفت: رویکرد شورای پنجم از ابتدای فعالیت، حمایت از سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در شهر بوده و هست ولی برخی از افراد و اشخاصی که به این حوزه ورود می‌کنند نباید اعتبار سرمایه‌‌گذاران دیگر که با وجدان و تعلق خاطر فعالیت‌ می‌کنند را خدشه‌دار کند و بدون شک با چنین افرادی برخورد خواهیم کرد.

اصولی در پایان گفت: شهرداری مکلف شده تا ۲ هفته آینده موضوع شهربازی پارک ملت را تعیین تکلیف و گزارش آن را به شورا ارائه دهد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات