در سال جاری هزار ویک تماس از سامانه ۱۳۷ به سازمان پارک ها و فضای سبز ارجاع شد

در سال جاری هزار ویک تماس از سامانه ۱۳۷ به سازمان پارک ها و فضای سبز ارجاع شد

به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۰۰۱ تماس شهروندان مربوط به سازمان پارک ها و فضای سبز  بوده که ۹۵ مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۱۴۶ مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدام لازم صورت گرفت و ۶۶۲ مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز، اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته مظفری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین، تعداد ۹۸ درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات