بازدید مهندس کوشش تبار معاون سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور،مهندس نژاد خالقی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری زرند .

بازدید مهندس کوشش تبار معاون سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور،مهندس نژاد خالقی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری زرند .

مهندس کوشش تبار و هیئت همراه در ابتدای ضمن بازدید از طرح گاز سوز نمودن کارخانه اسفالت شهرداری زرند این امر را نقطه آغازی در صرفه جویی های شهرداری دانست و گفت:اجرای این طرح کمک شایانی به درامدهای شهرداری و بالابردن توان عملیاتی شهرداری خواهد کرد.

مهندس مهدلو شهردار زرند نیز در خصوص اجرای این طرح گفت:طرح گاز سوز نمودن این کارخانه از مهمترین برنامه های ما بود که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن به انجام رسیده است .

شهردار زرند گفت:راه اندازی کارخانه ماسه شویی و تاسیسات شن و ماسه شهرداری نیز صرفه جویی های خوبی را برای شهرداری رقم زده است .

مهندس کوشش تبار در ادامه از پروژه تعریف شده ساخت هتل شهر زرند بازدید و خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد .

وی از فعالیتهای انجام شده شهرداری زرند در طی یکسال گذشته به نیکی یاد کردو گفت: با انجام پروژه های زیر بنایی در طی یکسال گذشته شهرداری زدند توانسته است کارنامه درخشانی را در ایتان و حتی کشور کسب نماید .

معاون سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود:تمامی فعالیتهای شهرداری زرند در همه مراحل رصد میشود و ما به این شهرداری نمره مثبتی میدهیم .

وی گفت: شهر صنعتی زدند نیازمند داشتن یک هتل خوب و مجلل می باشد و امیدواریم این امر به همت شهرداری به سرانجام خوبی برسد.

شهردار زرند نیز از برگزاری جلسات و بازدیدهای مختلف برای ساخت این مجموعه خبر داد و گفت:استفاده از نظرات کارشناسان اهل فن و سرمایه گذار را با جدیت دنبال خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم مجموعه ابرومندی برای شهر زرند بسازیم.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات