آیین نامه تبلیغات و تابلو های صنفی و بررسی قراردادهای سطوح تبلیغاتی شه...

آیین نامه تبلیغات و تابلو های صنفی و بررسی قراردادهای سطوح تبلیغاتی شه...

جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک ، به ریاست طوفان محمدی رییس کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک ، برگزار شد .
این جلسه که به منظور بررسی آیین نامه تبلیغات و تابلو های صنفی و بررسی قراردادهای سطوح تبلیغاتی (بیلبوردها و...) و همچنین بررسی نواقص و مشکلات پارک های سطح شهر اراک و بررسی مشکلات کیوسک ها و قراردادهای مربوطه برگزار گردید ، اعضای کمیسیون خدمات شهری موضوعات مطرح شده را مورد بررسی قرار دادند و در این رابطه به بحث و تبادل نظر پرداختند و اعضای کمیسیون هر کدام بطور جداگانه ای نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند .
مقرر گردید سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و معاونت خدمات شهری ساماندهی سرویس های بهداشتی را از طریق معاونت امور زیربنایی حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری پیگیری نموده و نتیجه آن را به شورا ارسال نمایند.
مقرر گردید سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری نسبت به ساماندهی پارک های پر تردد در فصل تابستان اعم از (نظافت، زیباسازی، تکمیل مبلمان پارکی و ...)حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری اقدام نموده و نتیجه آن را به شورا ارسال نمایند .
مقرر گردید شهرداری با تعامل با نیروی انتظامی و دادستانی نسبت به برخورد قانونی با کیوسک های عرضه کننده قلیان در پارکها اقدام ضربتی نموده و نتیجه آن را که به شورا ارسال نمایند.
مقرر گردید کلیه مستندهای مربوط به مناقصه ها ومزایده های اجاره سطوح تبلیغاتی، کیوسک ها و غرفه ها و درآمدهای حاصل از آن ها در قالب گزارش جامعی حداکثر تا پانزدهم تیرماه سال جاری به شورا گزارش و تحویل داده شود.
مقرر گردید معاونت سیما و منظر شهری با دعوت از اتاق اصناف و علوم پزشکی در سازمان نسبت به بازنگری آیین نامه تبلیغاتی صنفی اقدام نموده و نتیجه را به شورا ارسال نمایند.
مقرر شد اسکن تمام قراردادها و مناقصات و مزایده‌ها و کلیه مستندات در سامانه کامپیوتری بایگانی و حافظه این شبکه های کامپیوتری توسط حراست و بازرسی پلمپ گردد و مستندات فیزیکی مذکور نیز به همین ترتیب بایگانی شود.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات