بازدید مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان از روند تولید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها

بازدید مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان از روند تولید ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در راستای بازدید از روند تولید ماشین‌آلات خریداری شده و اطلاع از تحویل آن‌ها و آموزش‌های ارائه شده به کاربران معرفی شده از سوی شهرداری‌ها، از خط تولید شرکت هلی‌خودرو بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی علیزاده در این بازدید از نزدیک در جریان چگونگی تولید و نحوه ارائه خدمات به کاربران معرفی شده از طرف شهرداری‌ها قرار گرفت.

وی در دیدار با مدیران و کارگران این شرکت ضمن تقدیر از زحمات بخش تولید تاکید نمود: شرکت‌های تولیدی همواره با ارائه تولیدات با کیفیت مطلوب پشتیبان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ارائه خدمات شهری به شهروندان مناطق مختلف کشور بوده‌اند.

وی افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری همواره خرید تولیدات داخلی را بر خود واجب دانسته و تلاش می‌کند در کنار حمایت از حقوق دولت محترم و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، حمایت از کارخانجات تولیدی را در برنامه‌های خود قرار دهد.

مدیرعامل شرکت شرکت هلی‌خودرو هم گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه با تمام ظرفیت به تعهدات خود عمل نموده تا سهمی هر چند ناچیز در پیشبرد اهداف سازمان، که کمک به توسعه خدمات شهرداری‌ها به شهروندان است، داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات