مشترکان کم‌مصرف آب در اصفهان تشویق می‌شوند

مشترکان کم‌مصرف آب در اصفهان تشویق می‌شوند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا رضایی" گفت: بر اساس بخشنامه جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشترکان مسکونی که مصرف آب سال گذشته آنها زیر الگوی مصرف بوده است در صورت ادامه روند کاهش مصرف خود در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال جاری، مشمول تخفیف آب بها می‌شوند.
وی گفت: پاداش مشترکان مشمول این تخفیف به‌صورت بستانکار در قبض آب بهای آنها ثبت و اعمال خواهد شد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان در ادامه به افزایش مصرف آب در ماه‌های گرم پیش رو اشاره کرد و افزود: این شرکت از همه شهروندان به‌ویژه مشترکان پرمصرف انتظار دارد با به‌کارگیری روش‌های مدیریت مصرف، این شرکت را در تامین و توزیع عادلانه و پایدار آب بین قشرهای مختلف مردم یاری کنند.
وی با اشاره به جرایم در نظر گرفته برای مشترکان پرمصرف افزود: اگر مشترکان کاربری‌های غیرمسکونی بیش از ظرفیت قراردادی مندرج در قبض آب بهای خود آب مصرف کنند، حداقل سه برابر تعرفه آن کاربری جریمه خواهند شد.
رضایی خاطرنشان کرد: استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب، کاهش مدت زمان استحمام، باز نگذاشتن جریان مداوم آب، نصب سایه‌بان روی کولر و آبیاری باغچه و فضای سبز منازل در ساعات ابتدایی صبح یا پایانی شب از جمله روش‌های مدیریت مصرف بهینه آب است که شهروندان می‌توانند آنها را به کار بسته تا مشمول جریمه‌های آب بها نشوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات