معارفه شهردار جدید اهواز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور/ جمالی نژاد: برنامه محور بودن و انگیزه بالای شهردار اتفاقات خوبی را رقم می زند

معارفه شهردار جدید اهواز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور/ جمالی نژاد: برنامه محور بودن و انگیزه بالای شهردار اتفاقات خوبی را رقم می زند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهردار جدید اهواز به عنوان فردی با برنامه و با انگیزه‌ یاد کرد که می‌تواند اتفاقات خوبی در شهر رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد که صبح سه شنبه چهارم تیر در جلسه معارفه شهردار جدید اهواز سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: انضباط مالی، برون سپاری درآمدهای شهرداری، کاهش هزینه های جاری شهرداری، استفاده از ابراز های قانونی برای وصول مطالبات از دستگاه های مختلف، فرهنگ سازی، توزیع عادلانه خدمات شهری، حضور پررنگ سرمایه گذاران، استفاده از نوآوری و‌ خلاقیت در خدمات شهری، توسعه فضای سبز، فرهنگی و ورزشی، آموزش شهروندی، از انتظارات ما از شهردار جدید اهواز است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر برنامه محوری، آینده پژوهی و آینده نگری در مدیریت شهر اهواز متناسب با برنامه پنج ساله شهر و شرایط و موقعیت جغرافیایی آن تاکید نمود و گفت: دانایی محوری در مدیریت شهر و اداره دانش پایه شهر با توجه به مشکلات ویژه شهر اهواز می تواند مشکلات را تاحدود زیادی رفع نماید.

جمالی نژاد همچنین با اشاره به وجود سکونتگاه های غیر رسمی در این شهر بر توجه شهرداری به مبحث بازآفرینی شهری تاکید نمود.

وی توسعه گردشگری شهری ، بوم گردی و اکوتوریسم و تقویت زیرساختهای این حوزه را از محورهای تامین درآمد پایدار و رونق کسب و کار در شهر برشمرد و با اشاره به ظرفیتهای بالای مناطق مختلف استان خوزستان برای جذب انواع گردشگر، گفت: افزایش تعداد گردشگران داخلی و خارجی موجب فرصت های شغلی، افزایش درآمد عمومی و ارتقای سطح معیشت ساکنان شهرمی شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین با اشاره به وقوع سیل اخیر و آسیب هایی که به زیرساختهای شهری خوزستان وارد آمده و ضمن قدردانی از خدمات کتانباف شهردار سابق اهواز در این زمینه بر هماهنگی مدیریت شهری اهواز با دستگاه های مسوول این بخش به منظور تقویت زیرساختهای مدیریت بحران و کنترل سیلاب ها و فاضلاب و افزایش ضریب ایمنی شهر تاکید نمود.

وی با بیان اینکه اهواز و خوزستان نه تنها متعلق به شهروندان آن بلکه متعلق به تمام ایرانیان است، گفت: قلب مردم ایران برای خوزستان می‌تپد و شهردار جوان و مجموعه شهرداری بدانند که اقدامات آنها در اهواز، متعلق به همه کشور است.

در این مراسم که با حضور مسوولان استانی و شهر اهواز برگزار گردید، حکم وزیر کشور در خصوص انتصاب موسی شاعری کریمی شهردار جدید اهواز به وی اعطاء شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات