پیام سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر ساری  به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه

پیام سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه

" هوالعادل "

روحیه خدمت بی‌منت و غیورانه و اندیشه احترام و تکریم شهروندان زیباترین و ارزشمندترین نعمت الهی است که همواره در کلام شهید بزرگوار آیت‌الله دکتر بهشتی نمود و بروز عینی داشت که با جوهره خدامحوری در اندیشه و مرام ایشان، موجب شهادت این انسان آزاده و اندیشمند و برخی از یاران و همراهانشان گشت و چه به‌جا این روز را «روز قوه قضائیه» نام نهادند.

گفتمان و روحیه خالص انقلابیِ این انسان بزرگوار و شهید گران‌مایه پس از چهل سال پرفرازونشیب، در رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین گام دوم انقلاب همچون گذشته، چراغ راه خدمت‌گزاری به مردم است. توجه جدی به عدالت اجتماعی، معنویت و اخلاق، حقوق شهروندی و مسئولیت‌پذیری همان کلیدواژه‌هایی هستند که در چهل سال گذشته  تاریخ سرافرازانه انقلاب، هم در رهنمودهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام راحل (ره) و هم در فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی) بارها به آن‌ها اشاره شد.

مجموعه مدیریت شهری ساری نیز ضمن توجه ویژه به رعایت راهبردها و اهداف عالیه انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری به‌خصوص در زمینه عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی، باارزش‌ترین سرمایه اجتماعی خود را همدلی و مشارکت همه گروه‌های شهروندان دانسته و بر اصل خدمت بی‌منت برای جلب رضایت الهی که همان هدف والای آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر بوده است را نصب العین قرار می‌دهد.

شهرداری ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت انسان اندیشمند شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران و همراهانش، روز قوه قضائیه را گرامی می‌دارد و برای همه طلایه‌داران عرصه اخلاق، عدالت و کرامت انسانی و راست‌قامتان جاودانه تاریخ، آرزوی توفیق و سعادت از خداوند متعال خواستار است.

سید مسعود مدینه                                                    عبدالحمید فرزانه

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                  سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات