باشگاه فوتبال تفرجگاه عینالی فرصتی برای شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان است

باشگاه فوتبال تفرجگاه عینالی فرصتی برای شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان است

به گزارش شهریار ، شمس الله فیروزیان در بازدید از روند فعالیت باشگاه فوتبال تفرجگاه عینالی با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی بخصوص برای مشارکت در حوزه ورزش و سلامت، افزود: سیاست سازمان عون بن علی بکارگیری از توان بخش خصوصی برای ایجاد امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی است.

فیروزیان افزود: در راستای توسعه و توزیع متوازن اماکن ورزشی در محلات همچنین توسعه امکانات تفریحی و ورزشی عینالی، زمین فوتبال چمن مصنوعی به متراژ هفت هزارو  ۴۲۰ متر مربع به لطف الهی با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی علم و ادب تبریز سال گذشته در تفرجگاه عینالی جنب کوی شهید بهشتی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه امروز شاهد شور و نشاط و ورزش بچه ها و خانواده های محترمشان در این مجموعه هستیم، گفت:ایجاد شور و نشاط از مهمترین وظایف فرهنگی و اجتماعی شهرداری است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: فصل تابستان فرصت مناسبی برای رهایی از خستگی یک ساله تحصیلی دانش آموزان و ورزش فوتبال یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رشته هایی است که  اغلب آنها برای افزایش سلامت و نشاط فردی و خانوادگی خود انتخاب می کنند و خوشحالیم که توانستیم این فرصت را برای شهروندان عزیزمان مهیا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات