انجام ۴۵ درصد از پروژه آسفالت در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر  ...

انجام ۴۵ درصد از پروژه آسفالت در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر ...

انجام ۴۵ درصد از پروژه آسفالت در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر مشهد

رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد از انجام ۴۵ درصد پروژه بزرگ آسفالت سه میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربعی معابر مشهد در مناطق پیرامونی و کم برخوردار خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رمضانعلی فیضی که با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم سئوالات، پیشنهادات و انتقادات شهری شهروندان در یک چهارشنبه پاسخگویی دیگر بود، با متنوع شمردن مکان جغرافیایی و نوع درخواست مطرح شده شهروندان تماس گیرنده طی روز جاری، افزود: ۱۳۷ به دنبال فلسفه وجودی و کاری خود، باید پیگیری به نتیجه رسیدن و پاسخگویی سریع درخواست‌های شهروندان از معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق و شرکت‌های شهرداری باشد تا شاهد پیام‌های قدیمی بی‌پاسخ در این مرکز نباشیم.
وی تصریح کرد: اکثر درخواست‌های شهروندان از شهرداری که از کانال ۱۳۷ دریافت می‌شود، موارد جزئی بوده که نیازمند هزینه و بودجه میلیاردی نیست و با صرف وقت و هزینه اندک، قابل انجام است که نتیجه آن نیز، افزایش رضایتمندی شهروندان می‌‌باشد، پس لازم است مناطق و سازمان ها به سرعت در جهت انجام درخواست های مردمی ۱۳۷ برآیند.
یک میلیون و ۶۲۰ هزار متر مربع آسفالت در مناطق پیرامونی و کم برخوردار مشهد
فیضی با اشاره به کلید خوردن پروژه بزرگ آسفالت معابر شهر از چند روز گذشته در مشهد، خاطرنشان ساخت: در این طرح، آسفالت سه میلیون ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر آغاز شده است که ۴۵ درصد یعنی معادل یک میلیون و ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر مناطق پیرامونی و کم برخوردار شهر در این طرح تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وی اذعان داشت: اولویت‌های در این خصوص نیز از ابتدای آغاز به کار مدیریت شهری، براساس درخواست‌های مردمی و همچنین بازدیدها و کارشناسی‌های صورت گرفته، مشخص شده و در حال انجام است، خوشبختانه در برخی مناطق مانند منطقه ۴ نیز از این حیث به سطح قابل قبولی رسیده‌ایم و تقریبا معبری برای آسفالت نداریم.
رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد عنوان کرد: براساس آمارهای فصل بهار سال ۹۸ مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، ساکنان مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شهر علاوه بر آسفالت، در حوزه رفت و روب و نظافت، ساخت و سازهای غیرمجاز و فضای سبز نیز بیشترین تماس را با مرکز ۱۳۷داشته‌اند.
وی ادامه داد: مشهد به اذعان همه مردم ایران و حتی توریست‌های خارجی، شهری پاکیزه و تمیز است زیرا نظافت و رفت روب همه معابر شهر در همه مناطق، همه روزه انجام می‌شود و زباله‌ها نیز در هر ۲۴ ساعت، یک بار توسط شهرداری جمع‌آوری می‌گردد، اما گاها عدم رعایت شهروندان در به موقع گذاشتن زباله‌ها مقابل درب منزل، باعث کثیفی برخی معابر می‌شود، با این وجود، موارد اعلامی شهروندان در خصوص رفت و روب و نظافت نیز به دقت توسط مناطق بررسی و رفع خواهد شد.
تعریض راه جمعه بازار انتهای پنجتن با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان
فیضی در مورد سایر پروژه‌های انجام شده در مناطق پیرامونی و کم برخوردار در ۲۲ ماهه فعالیت شورای پنجم نیز بیان کرد: مشهد تبدیل به گارگاه بزرگ ساخت و ساز و عمران شده که برخی از پروژه‌ها آغاز و برخی نیز تکمیل شده است، از جمله می‌توان به مجموعه آبی گلشن در گلشهر که آماده افتتاح است، استخر شهید قربانی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، گود کشتی چوخه شهید بابانظر با پیشرفت ۳۰ درصد و ... اشاره کرد.
وی گفت: برای حل مشکل ترافیکی ایجاد شده جمعه بازار انتهای پنجتن، واقع در روستای شترک، ۱۰ میلیارد تومان جهت تعریض جاده دسترسی به این جمعه بازار اختصاص داده شده است که رفت و آمد شهروندان تسهیل شود.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات