برگزاری اجتماع صادقیون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در عرصه  ...

برگزاری اجتماع صادقیون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در عرصه ...

برگزاری اجتماع صادقیون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در عرصه میدان شهدا

فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرداری مشهد گفت: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تجمع و راهپیمایی عزاداران صادقیون در عرصه میدان شهدا تشکیل می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شنبه ۸ تیرماه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، رییس مذهب شیعه، تجمع و راهپیمایی عزاداران صادقیون ساعت ۸:۳۰ در عرصه میدان شهدا برگزار می‌گردد.
وی افزود: این مراسم با حضور زائران و مجاوران عزادار آن حضرت و سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار می‌شود و آقایان حاج احمد واعظی و حاج مهدی رسولی مداحی خواهند کرد.
حسامی ادامه داد: پس از سخنرانی و مداحی در عرصه میدان شهدا، تشرف دسته جمعی عزاداران برای عرض تسلیت به امام رضا (ع) به حرم مطهر رضوی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در این‌گونه مراسمات شهرداری مشهد در حوزه پشتیبانی و فراهم کردن زیرساخت‌ها اقدامات بسزایی دارد، گفت: این برنامه با همراهی و هماهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد، اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، مناطق ۲،۳ و ثامن، مدیریت اجرایی طرح میدان شهدا، معاونت خدمات شهری، سازمان‌های اتوبوسرانی، آتش‌نشانی و پسماند و اداره کل حراست و پشتیبانی شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
حسامی خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری، زیرساخت‌های عرصه میدان شهدا و خیابان شیرازی، ایستگاه‌های صلواتی در مسیر، مسقف کردن عرصه شهدا، خدمت‌رسانی اتوبوسرانی برای حمل و نقل عزادارن به عرصه میدان شهدا و استقرار خودروهای خدمت‌رسان پیش‌بینی شده است.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات