رفتار نادرست ترافیکی شهروندان، علت اصلی ترافیک در  ...

رفتار نادرست ترافیکی شهروندان، علت اصلی ترافیک در ...

رفتار نادرست ترافیکی شهروندان، علت اصلی ترافیک در خیابان پنجتن است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند و جمعی از مدیران شهری صبح امروز به منظور بررسی راهکارهای تسهیل تردد خودروها از بلوار پنجتن بازدید کردند.

وی در پایان این بازدید به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: بازدید امروز براساس تقاضاهای مردمی و پیگیری رسانه های مختلف اعم از صداوسیما بازدید از خیابان پنجتن در دستور کار کمیسیون حمل و نقل قرار گرفت.

بهاروند با بیان اینکه گزینه های مختلفی به منظور تسهیل تردد خودروهای عبوری و کاهش ترافیک در این معبر پیش‌بینی شده است، گفت: پیشتر تردد خودروها در این خیابان یکطرفه شده بود که واکنش بسیار منفی اهالی را در پی داشت و اجرای طرح الیت نیز موفقیت‌آمیز نبوده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات این خیابان مربوط به رفتارهای نادرست و غلط ترافیکی شهروندان اعم از ساکنان و کسبه است؛ بعضا شاهدیم که علی‌رغم عرض کم ورودی خیابان، خودروها هم به صورت دوبله توقف می‌کنند و ترافیک به بزرگراه شهید بابانظر می‌رسد.

بهاروند با اشاره به دوربرگردان واقع در بزرگراه شهید بابانظر که پیش از ورودی خیابان پنجتن وجود دارد، افزود: خروجی این دوربرگردان میتواند پیش از خیابان پنجتن وارد بزرگراه شود تا بدین‌ترتیب شاهد کاهش بخشی از ترافیک ورودی خیابان باشیم؛ ابتدای خیابان پنجتن نیز نیازمند اصلاح هندسی است.

وی در ادامه صحبت های خود به نقش مهم پلیس راهور در کنترل ترافیک پنجتن اشاره کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد سازمان ترافیک طرحی را طی یک ماه آینده به منظور ساماندهی ترافیک خیابان ارائه و شهرداری منطقه آن را اجرایی کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات