جلسه امداد و نجات و واکنش سریع تیم عملیاتی آتش نشانان برگزار شد /آ تش نشانی رشت

جلسه امداد و نجات و واکنش سریع تیم عملیاتی آتش نشانان برگزار شد /آ تش نشانی رشت


۱۲۵ رشت به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، پیش از ظهر امروز۵ تیر ۹۸ جلسه امداد و نجات و واکنش سریع با حضور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و اعضاء گروه در دفتر معاونت عملیات سازمان آتش نشانی برگزار شد .

شهرام مومنی معاون عملیات این سازمان در ابتدای این جلسه پس از تقدیر و تشکر از اعضاء گروه گفت: کار و حرفه آتش نشانان کار بسیار تخصصی است که در این راستا می بایست از ارزش کار گروهی ، تلاش برای استفاده بهینه و صحیح از تجهیزات و امکانات موجود در جهت خدمت رسانی به شهروندان غافل نشویم .

شهرام مومنی ضمن تاکید بر اینکه استان گیلان دارای بیشترین آمار حوادث مربوط به سوانح جاده ای است، هدف از برگزاری این جلسه را ضرورت حیاتی آمادگی نیروهای عملیاتی در واکنش سریع و صحیح فنون امدادرسانی به مصدومینی که در اثر این سوانح در خودروها محبوس و یا دچار حوادثی همچون سقوط در چاه، گودال و... غرق شدگی می شوند، افزود: تشکیل و راه اندازی و تقویت تیم واکنش سریع با هدف سرعت بخشیدن به ارایه خدمات در زمینه امداد و نجات بوده که به حمداله این تیم با توجه به ظرفیت های موجود گسترش و پرورش بیش از پیشی خواهد یافت .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات