تسریع در انجام پروژه های نیمه تمام و افزایش کیفی ارائه خدمات مطلوب با مشارکت شهروندان

تسریع در انجام پروژه های نیمه تمام و افزایش کیفی ارائه خدمات مطلوب با مشارکت شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان، اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره را مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه باغ بانوان در فضایی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار با امکاناتی متناسب با مطالبات بانوان در مراحل پایانی احداث قرار دارد و بهره‌برداری از آن اولویت شهرداری خواهد بود.

وی پروژه بازگشایی مسیر ارتباطی بلوار پاسداران به کمربندی امام روح‌الله (کمربندی غربی) را از دیگر پروژه‌های در حال اتمام شهرداری برشمرد و افزود: این مسیر ارتباطی که نقش موثری در روان‌سازی ترافیک ورودی غربی شهر ساری خواهد داشت به نام جانباز شهید سید حسین آملی نام‌گذاری شده و پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

مهندس فرزانه استمرار آسفالت خیابان‌ها و بهسازی معابر را موردتوجه قرارداد و گفت: شهرداری‌های مناطق و سازمان عمران و بازآفرینی شهری، انجام فعالیت های آسفالت مسیرها را در راستای رفاه حال شهروندان در خیابان‌های اصلی مانند انقلاب، مدرس، بلوار کشاورز و کوچه‌های فرعی قارن، محلات الحاقی و...  عملیاتی کرده و در سایر نقاط نیز در دستور کار قرار داده‌اند.

سرپرست شهرداری ساری توجه به رویکرد تخصص محوری و شهروندمداری را اساس فعالیت‌های مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی در تمامی حوزه‌های مرتبط با شهرداری با استفاده از تجربه و تخصص همکارانم در این مجموعه طی زمان‌بندی مشخص‌شده انجام خواهد شد.

مهندس فرزانه ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان را یادآور شد و افزود: توسعه فضای سبز، نشاط و پویایی بیشتر برای شهروندان را در پی دارد و مجموعه شهرداری ساری در این زمینه برنامه‌ریزی‌های  جدیدی را در دستور کار خواهد داشت.

وی مشارکت و همراهی شهروندان با مدیریت شهری را در توسعه مرکز استان موثر دانست و اظهار داشت: ایجاد درآمدهای پایدار با همراهی و مشارکت همشهریان میسر می‌شود و در پی آن ارائه خدمات باکیفیت و سرعت بیشتر را در شهر ساری خواهیم داشت.

سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع افزود: پیگیری، رسیدگی و رفع مطالبات شهروندان از طریق کاهش بوروکراسی اداری در حوزه مدیریت شهری از مهم‌ترین وظایف کارکنان مجموعه شهرداری است و باید سرلوحه فعالیت‌های آنان قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات