یک حلقه چاه غیرمجاز در میبد پر شد

رییس منابع آب منطقه شمالی یزد با اشاره به این که حفر چاه های غیرمجاز و برداشت بی رویه آب منجر به ایجاد پدیده شَق و فرونشست زمین می شود، از پر شدن یک حلقه چاه غیرمجاز در میبد خبرداد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «احمد عمویی» با بیان این که یک حلقه چاه غیرمجاز در منطقه شمالی یزد پر شد، اظهار کرد: این چاه متعلق به یک کارگاه غیرمجاز بازیافت زباله است که پساب آن هم برای کشاورزی استفاده می شد.

وی زمان حفر چاه را در سال ۹۵ بیان کرد و گفت: عدم ارائه مدارک و مجوزهای لازم در زمان مقرر از سوی صاحب چاه منجر به پر شدن چاه ۵۵ متری وی پس از سیرمراحل قضایی و قانونی شد.

رییس منابع  آب منطقه شمالی یزد در ادامه با بیان این که حفر چاه های غیرمجاز و برداشت بی رویه آب منجر به ایجاد پدیده شَق و فرونشست زمین در شهرستان میبد شده است، افزود: عدم نظارت بر واحدهای تولیدی و کارگاهی و از همه مهمتر پراکنده بودن آن ها باعث شده است افراد به سمت تامین آب غیرمجاز بروند.

عمویی در پایان با اشاره به این که ایجاد شهرک برای این واحدها مانع برداشت های غیرمجاز آب می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد کسب و کار با آب مجانی و ارائه خدماتی با قیمت پایین تر، دیگر واحدهای مجاز را با چالش مشتری مواجه کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات