آگاه سازی مردم و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب،  در تحقق اهداف مدیریت مصرف بسیارتاثیرگذار است

آگاه سازی مردم و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، در تحقق اهداف مدیریت مصرف بسیارتاثیرگذار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، مدیر مشارکت های مردمی وطرح های زود بازده با اشاره به نقش مهم مشارکت‌های اجتماعی در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلوگیری از وقوع بسیاری از مشکلات در کشور، موضوع کمبود آب در کشور به ویژه استان هرمزگان را متذکر شد و اظهار داشت : با توجه به هفته صرفه جویی همکاری و مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها می‌تواند در برون‌رفت از بحران آب راهکاری بسیار مهم و اساسی باشد. محمد بازماندگان ضرورت نهادینه شدن فرهنگ صحیح استفاده از آب را مورد تاکید قرار داد وافزود : اطلاع رسانی به موقع و مناسب، برجسته سازی موضوع کمبود آب به عنوان یک مایع حیاتی، آموزش همگانی خصوصا در سنین ابتدایی و استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای و فناوریهای نوین ارتباطی و حتی پیامهای کوتاه در جهت آگاه نمودن افکار عمومی نسبت به مصرف درست و بهینه آب با توجه به ...

متن کامل خبر در سایت شبکه خبری آب کشور

    منبع خبر

    شبکه خبری آب کشور

    شبکه خبری آب کشور

    شبکه خبری آب کشور یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات