شستشوی ۴مخزن ذخیره آب روستاهای شهرستان کلاله

شستشوی ۴مخزن ذخیره آب روستاهای شهرستان کلاله

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله از شستشوی چهار مخزن در روزهای گذشته خبرداد و گفت: این اقدام در راستای تامین آب شرب استاندارد و کاملا بهداشتی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسین سعیدی راد، افزود: مخزن۱۰۰۰ و ۱۰۰ مترمکعبی روستای یکه قوز، مخزن ۵۰ مترمکعبی گونیلی و ۲۰ مترمکعبی حاج حسن در روزهای گذشته به همت پرسنل امورآبفار شهرستان کلاله انجام شد.

وی ادامه داد: با این اقدام ۲۹۸۴ خانوار با ۱۱۲۵۴ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

سعیدی راد از مخازن ذخیره آب به عنوان یکی از مهمترین تاسیسات آبرسانی نام برد و اضافه کرد: این مخازن در رستای ذخیره سازی و در جهت توزیع آب شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته سعیدی راد، شستشوی مخازن این روستا با توجه به اهمیت کیفیت آب و ضرورت ارتقاء بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات انجام شد.

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله با بیان اینکه شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی مشترکین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور مخازن ذخیره آب روستای یکه قوز برابر دستور العمل و ضوابط، مورد شستشو و لایروبی قرار گرفته که این مهم علاوه بر موثر بودن در ارتقای بهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای موثر است.

گفتنی است مدیریت امورآبفار شهرستان کلاله ۹۵ روستا، ۲۰۰۴۰ مشترک با ۷۱۶۴۹ نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات