رسالت بسیج ایجاد رضایتمندی و خدمت به مردم است

رسالت بسیج ایجاد رضایتمندی و خدمت به مردم است

به گزارش شهریار ، رحیم ملاحسینی در جلسه تبیین و تشریح برنامه های این سازمان در سال جاری که با حضور فرماندهان حوزه های تابعه و پایگاه های بسیج شهرداری تبریز در فرهنگ سرای الغدیر برگزار شد، گفت: اهداف بسیج جذب نیرو، آموزش و سازماندهی بوده و تعهد کرده ایم که تا حد امکان بودجه خود را از سازمان و فعالیت های آن جذب کنیم .

وی به سخنان سردار سلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورتی که خروجی برنامه ها به رضایتمندی و خدمت به مردم منتهی شود، می توان امید داشت که بسیج رسالت خود را به درستی انجام داده است .

رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز، بروز رسانی آمار و اطلاعات، استفاده بهینه از امکانات و انتخاب افراد مناسب و متخصص را در راستای ارتقای رضایتمندی مردم از اولویت های این نهاد عنوان کرد .

رحیم ملاحسینی همچنین با اشاره به موضوعات روز کشور، یادآور شد: آمریکایی ها به خوبی می دانستند که پاسخ مقام معظم رهبری به درخواست مذاکره آنها منفی خواهد بود اما با طرح این موضوع سعی در مقابل هم قرار دادن مردم با رهبری را داشتند که مردم آگاه و روشنفکر ایران پیش از این چهره آنها را در تمامی عرصه ها خصوصا در بحث برجام شناخته اند .

جلسه تبیین و تشریح برنامه های سازمان بسیج شهرداری تبریز در سال جاری با حضور فرماندهان و اعضای شورای این سازمان در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات