تبلیغات رویداد «تبریز۲۰۱۸» حالا جواب می‌دهد/ نقش ویژه بازاریان در استقبال از گردشگران

تبلیغات رویداد «تبریز۲۰۱۸» حالا جواب می‌دهد/ نقش ویژه بازاریان در استقبال از گردشگران

به گزارش شهریار ، ایرج شهین‌باهر با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان که «بهار گردشگری» به شمار می‌آید اظهار کرد: در ۵روزی که از آغاز فصل تابستان می‌گذرد، شاهد حضور چشم‌گیر گردشگران عزیز در تبریز و  پارک‌ها و مراکز تجاری و تفریحی این کلان شهر هستیم.
او تبلیغات صورت‌گرفته توسط رسانه‌ها را یکی از عوامل مهم جذب گردشگران دانست و گفت: به عنوان مثال اخیرا در سریال روزهای بی‌قراری ۲ که با همکاری و مشارکت شهرداری تبریز و صدا و سیما تولید و از شبکه ۲ سیما پخش شده بود،  ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرمان به طور شایسته‌ای معرفی گردید.
شهردار تبریز درباره تدابیر پیش‌بینی‌شده برای استقبال از مسافران تابستانی اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته «اتوبوس‌های تبریزگردی» و «تاکسی‌های از من بپرس» فعالیت خود را شروع کرده‌اند اما نباید کتمان کرد که شهروندان نیز در استقبال از مسافران نقش بسزایی دارند.
او تاکید کرد: بازار تاریخی تبریز که یکی از مهم‌ترین داشته‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرمان به شمار می‌آید، نباید در روزهای تعطیل، تعطیل باشد و گردشگران با درهای بسته این بازار مواجه شوند.
ایرج شهین‌باهر از تلاش شهرداری تبریز برای متقاعد کردن اصناف بازار جهت فعالیت در روزهای تعطیل خبر داد و افزود:‌ واقعیت این است که حضور گردشگران به‌خاطر رونق اقتصاد شهر است و بازاریان در گردش چرخ گردشگری و اقتصاد شهرمان سهیم هستند و امیدواریم به خوبی در این خصوص نقش آفرینی کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات