دوره آموزشی ارزیابی عملکرد ویژه شهرداران استان برگزار شد

دوره آموزشی ارزیابی عملکرد ویژه شهرداران استان برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دوره آموزشی ارزیابی عملکرد کارکنان، ویژه شهرداران استان خراسان جنوبی و معاونین و مدیران سازمانهای تابعه شهرداری بیرجند توسط مرکز آموزش علمی کاربردی در محل سالن اجتماعات شهرداری بیرجند برگزار شد.

کارشناس دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی و مدرس برگزاری این دوره اظهار داشت: ارزشیابی عملکرد، فرایند مطلع کردن افراد از چگونگی انجام کارها می باشد.

ابوالفضل ایروانی در این دوره که با حضور  ۴۴ نفر و به مدت ۱۲ ساعت برگزار شد؛ ارزیابی عملکرد کارکنان را اندازه گیری عملکرد آنها از طریق مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب و ایده آل بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده عنوان کرد.

وی اولین و مهمترین هدف ارزیابی عملکرد را آگاه ساختن کارکنان از نحوه فعالیتشان، انجام وظایف و مسئولیت ها و رفتارهای آنها عنوان کرد و یادآور شد:  تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان، ایجاد یک نظام منطقی تشویق و تنبیه، ایجاد شیوه صحیح نقل و انتقالات و ترفیعات و تهیه طرح های پرداخت بر اساس بهره وری از دیگر اهداف این اقدام می باشد.

مدرس این دوره؛ طراحی صحیح مشاغل، رفع نارسایی های مربوط به شیوه های نیرویابی، جذب و گزینش، ایجاد عدالت استخدامی و تقویت نظام ارتباطی میان مدیران و کارکنان در سازمان ها را از دیگر اهداف اجرای طرح ارزیابی عملکرد کارکنان بیان کرد.

لازم به ذکر است ارزشیابی عملکرد برای کارکنان قراردادی دارای مدرک دانشگاهی نیز انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات