ترویج کتابخوانی در «کتاب‌گردی کودکانه» تابستان

ترویج کتابخوانی در «کتاب‌گردی کودکانه» تابستان


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای برنامه ترویج کتابخوانی «کتاب‌گردی کودکانه» در ایام تابستان امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، ابراهیم گشتاسبی راد به اجرای رویدادهای متعدد در فصل تابستان در سطح شهر شیراز اشاره کرد و گفت: امسال شیراز برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران و شهر دوستدار کودک گام‌های مهمی برداشته و برنامه‌های جدی دارد که «کتاب‌گردی کودکانه» در هر دو راستا گام بر می‌دارد
وی افزود: در این برنامه در ۲۴ تاریخِ منحصر به فرد و در هر روز بیش از ۵۰ کودک شیرازی از مبدا مراکز فرهنگی به کتابفروشی «بوک لند» می‌روند که مربیان کودک و قصه‌گو آنها را در این سفر همراهی می‌کنند.
معاون فرهنگی شهردار شیراز تاکید کرد: این حرکت رویداد فرهنگی در ترویج فرهنگ خرید کتاب و قرار گرفتن آن در سبد خانوار می‌تواند اثرات خوبی داشته باشد.
گشتاسبی راد بیان کرد: در کتابفروشی «بوک لند» کودکان علاوه بر خرید کتاب با تخفیف با کتاب‌های کودک آشنا می‌شوند، قصه می‌شنوند و نمایش کودک می‌بینند.
وی عنوان کرد: در پایان این کتاب‌گردی کودکانه نیز کودکان به چاپخانه حافظ شیراز می‌روند و روند چاپ کتاب را فرا می‌گیرند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز این برنامه را یکی از ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری برای تابستان دانست که جزئیات آن در قالب جشنواره بزرگ «اشتیاق تابستان» اعلام خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات