آیت الله سیداحمد خاتمی:...

آیت الله سیداحمد خاتمی:...

امام جمعه موقت تهران گفت: تحریم مقام معظم رهبری توسط دولت آمریکا در اصل تحریم کل ملت قهرمان ایران است و این عمل همانند سایر توطئه های کفرجهانی محکوم به شکست است و مردم و مسئولان هیچگاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کنند.

آیت الله سیداحمد خاتمی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهیدان پاک‌نژاد که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد افزود: آمریکا در ۴۰ سال گذشته برای شکست دادن انقلاب اسلامی و واردار کردن ملت بصیر ایران به انواع تحریم‌ها و تهدیدها متوسل شده که همه آنها با مقاومت جانانه منجر به شکست و زبونی آنها شده است.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها و تهدیدها نه تنها هیچ خللی در اراده قوی ملت و مسئولان ما علیه استکبار و آمریکا ایجاد نکرده که موجب همبستگی بیشتر و در مقابل عامل رسوایی دشمنان قسم خورده نظام به خصوص آمریکایی ها در منطقه و جهان و پیش ملت مبارز عالم شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در حاک ایران اشاره کرد و آن را گوشه ای از صلابت و آمادگی نظامی و موشکی ایران در دفاع از انقلاب مقدس اسلامی ذکر کرد که باید همواره آماده جانفشانی و مقابله با دسیسه های آنها بود.

خاتمی گفت: دشمنان انقلاب باید بدانند که اگر فکر تجاوز به میهن اسلامی را داشته باشند قطعاً با جواب دندان شکن مردم و نیروهای مسلح مواجه می‌شوند چون ایران اسلامی به برکت اسلام و ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها آمادگی شکست دادن استکبارجهانی را با قدرت دارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نباید در کنار توطئه‌های آمریکا به سادگی گذشت و آنها فقط به دنبال منافع خود هستند تصریح کرد: در برابر این دشمن بدعهد باید ایستادگی کرد و مذاکره هیچ فاید ای ندارد و موجب تضعیف انقلاب اسلامی است بنابراین مذاکره به معنای تسلیم است که ملت زیر بار زور و فشار کفر نمی‌رود.

خاتمی به کشتار مردم یمن توسط آل سعود و برخی کشورهای منطقه هم اشاره کرد و گفت: عامل اصلی همه جنایاتی که در عالم و یمن اتفاق می‌افتد دولت آمریکاست که به برخی دول منطقه چراغ سبز نشان می‌دهد و راه عزت فقط مقاومت تا پای جان و تسلیم ناپذیری است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و در ۴۰ سال گذشته در ابعاد مختلف اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست همواره با درک موقعیت کشور و نظام تابع اوامر رهبری فرزانه باشند و با عمل به توصیه‌های ایشان به مردم و کشور خدمت کنند.

خاتمی هفته قوه قضائیه را فرصتی برای گرامیداشت خاطره شهید بهشتی و یاران او ذکر کرد و از اینکه این قوه با مسئولیت جدید خود برای مبارزه با ظلم و فساد جدی وارد عرصه فعالیت شده قدردانی کرد و بر پیگیری امر به معروف نهی از منکر توسط آحاد مردم ولایتمدار تاکید کرد.

وی اظهار داشت: جلب اعتماد مردم به نظام باید توسط دستگاه‌های مختلف و قوه قضائیه روز به روز بیشتر شود تا توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی شود که رسالتی مهم و وظیفه ای انقلابی است.

امام جمعه موقت تهران به شخصیت شهید آیت الله صدوقی و توطئه منافقان در دهه ۶۰ اشاره کرد و بر شناخت اهداف و سیره شهیدان والامقام توسط مسئولان و مردم برای انتقال به نسل جوان مومن کشور تاکید کرد.

خاتمی گفت: هوشیاری مردم و حضور مردم در صحنه موجب شکست تمام اهداف فرهنگی و اقتصادی و جنگ روانی استکبار است و باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را در کشور گسترش داد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات