وزیر نیرو در آییین افتتاح تصفیه خانه آب ازنا در لرستان: ۹ سد...

وزیر نیرو در آییین افتتاح تصفیه خانه آب ازنا در لرستان: ۹ سد...

وزیر نیرو در آییین افتتاح تصفیه‌خانه آب ازنا در لرستان گفت:۹ سد در لرستان در دست ساخت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، رضا اردکانیان در آیین افتتاح تصفیه خانه آب شرب شهرازنا در استان لرستان، اظهار داشت: مجموعه طرح‌ها و نیازهای عرصه صنعت آب و برق در لرستان به طور جدی مد نظر است و با تاکید بیشتری تا پایان دولت مسائل لرستان را دنبال خواهیم کرد هر چند عقب ماندگی و پیگیری طرح‌ها در استان وجود دارد و سعی خواهیم کرد حتی المقدرو در تخصیص آب و شتاب دادن به طرح‌های در دست اجرا همچون سد کمندان جبران مافات شود تا هر چه زودتر این سد به مرحله آ ب گیری برسد.

وزیر نیرو با اشاره به این که در تامین آب لرستان جز استان‌های تولید کننده کشور است، افزود: در ابتدای سال ۹۲ با شروع دولت تنها یک سد در دست بهره برداری داشتیم و در حال حاضر در این دولت ۴ سد با ظرفیت ۴۲۰ میلیون مترمکعب به مدار بهره‌برداری رسید.

اردکانیان خاطرنشان کرد: هم اکنون در این استان ۹ سد در دست ساخت داریم که امیدواریم تا پایان دولت ۴ سد آن به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: شرایط کشور باید به گونه‌ای باشد که با کمک هم تاب‌آوری جامعه را افزایش دهیم، همچنین نمایندگان به عنوان بازتاب دهنده مسائل در مجلس توجه لازم را دارند تا کارگزاران دولت احساس رضایتمندی مردم را که هدف ماست، افزایش دهند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات