ورزش، جوانان را به زندگی امیدوارتر می کند

ورزش، جوانان را به زندگی امیدوارتر می کند

به گزارش شهریار ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قدوسی نیا با اشاره به لزوم افزایش نشاط و امید در جوانان اظهار کرد: با توجه به ارتباطی که با اقشار مختلف بخصوص با جوانان داریم، از مشکلات آن‌ها آگاه هستیم و با این شرایط چیزی که می‌تواند این جوانان را به زندگی امیدوارتر کرده و روحی جدید به آن‌ها بدهد، ورزش است.
وی ادامه داد: به همین دلیل کار مربیان ورزشی، کار بزرگی بوده و جای قدردانی دارد. در ورزش صبحگاهی و تمام امور باید مراقب هنجارها بود تا رفتارهای ما موجب هنجارشکنی نشود .
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، عنوان کرد: قصد نداریم چارچوب‌های جدیدی تعیین کنیم، بلکه حفظ هنجارها و عفت عمومی بهترین چارچوب است. ما می‌خواهیم نشاط اجتماعی ایجاد کنیم اما به گونه‌ای نشود که از این طرف یا آن طرف بام بیافتیم. بر همین اساس ورزش‌های صبحگاهی باید در محلی برگزار شود که مشکلی برای سایر همشهریان ایجاد نکند .
قدوسی نیا با اشاره به علاقه‌مندی این سازمان برای حمایت از تیم‌های ورزشی یادآور شد: دوست داشتیم از تیم‌هایمان در رده‌های مختلف بخصوص رده پایه حمایت کنیم. اما بر اساس تصمیم شورا، تیم‌داری در شهرداری تبریز ممنوع است و ما نیز نمی‌خواهیم که اقدامی غیرقانونی انجام دهیم.

وی افزود: با این حال دستمان در توسعه ورزش همگانی، پیاده‌روی و... باز است. اما باید توجه کنیم که این توسعه با راه و روش درست انجام شود. وظیفه ما تنها در مقابل قشر خاصی نیست بلکه برنامه و طرح‌های ما باید شامل همه و در خدمت تمام شهروندان شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات