رفع ۲۳۰ مورد شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع در خردادماه امسال

رفع ۲۳۰ مورد شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع در خردادماه امسال

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان از رفع شکستگی ۲۳۰ مورد خط انتقال و شبکه توزیع در خردادماه امسال خبر داد و گفت: این تعداد شکستگی از ۱۸۰ کیلومتر خط انتقال و ۴۱۶ کیلومتر شبکه توزیع بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان محمد محبوبی، افزود: در این مدت یک دستگاه الکتروپمپ شناورچاه روستای اتراچال تعویض شده است.

وی به افزایش ۴۲متر لوله آبده چاه شرب اتراچال اشاره کرد و گفت: در خردادماه سال جاری تعویض ۲۴۰ متر کابل شناور چاه شرب اتراچال با تلاش اکیپ مدیریت امورآبفار شهرستان گرگان انجام شد.

به گفته مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان، در مدت مشابه یک دستگاه الکتروپمپ شناور چاه شرب روستای تیمورآباد، یک دستگاه تابلو راه انداز مجهز به سیستم کنترل دور چاه تیمورآباد و ترانس برق چاه شرب روستای درویش آباد و تورنگ تپه تعویض شد.

وی به واگذاری ۳۶ فقره انشعاب آب به مشترکین متقاضی خبرداد و اضافه کرد: در ماه گذشته ۳۶ دستگاه کنتورآب به صورت رایگان برای مشترکین کنتورخراب تعویض گردید.

محبوبی به شناسایی ۵مورد انشعاب آب غیرمجاز اشاره کرد و افزود: تاکنون ۳مورد از انشعابات شناسایی شده به انشعاب مجاز تبدیل شد.

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان با بیان این نکته که در خردادماه ۷۷مورد نمونه برداری آزمون میکروبی آب شرب انجام شده، اظهارداشت: در این مدت ۲۰۰ کیلوگرم کلرمایع و ۵۵۰ کیلوگرم کلرجامد برای ضدعفونی و گندزدایی آب شرب روستاها مصرف شده است.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که ۸۰ روستا تحت پوشش امور آبفار شهرستان گرگان است، افزود: ۳۲۹۳۸ مشترک با ۱۰۰۰۴۴ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات