ناوگان بخش خصوصی، بازوی توانمند حمل و نقل عمومی تبریز

ناوگان بخش خصوصی، بازوی توانمند حمل و نقل عمومی تبریز

به گزارش شهریار ، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با اعلام مطلب فوق، گفت: هم اکنون ۳۷ شرکت حمل و نقل درون شهری تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان بخش خصوصی فعالیت دارند که در ۶۵ خط درون شهری و حومه برای مسافران خدمات دهی می کنند .

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش خصوصی بازوی توانمند حمل و نقل عمومی تبریز به حساب می آید و این شرکت ها باید همه تلاش خود را در جهت ارائه افزایش کیفی و کمی خدمات انجام دهند تا با همکاری یکدیگر به هدف نهایی شرکت که جلب رضایت مسافران و همشهریان و دستیابی به یک حمل و نقل عمومی سریع و ایمن است، دست یابیم .

جلالی اظهار کرد: شرکت های حمل و نقل درون شهری باید در مسائلی همچون نظافت و نگهداری اتوبوس ها، تکریم و برخورد مناسب با مسافران توسط کارکنان و رانندگان بخش خصوصی و رعایت انضباط کاری دقت عمل بیشتری داشته باشند و تلاش ما نیز براین است که در حل مشکلات بخش خصوصی اقدامات موثری صورت گیرد .

گفتنی است مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه طی مراسمی از مدیران ۱۲ شرکت حمل و نقل درون شهری که خدمات بهینه ای به مسافران، بخصوص در تعطیلات عید نوروز ارائه کرده بودند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات