توسعه دیپلماسی شهری در امتداد افقی روشن

توسعه دیپلماسی شهری در امتداد افقی روشن

شهردار اصفهان گفت: می‌توان با توسعه دیپلماسی شهری در تمام حوزه‌ها و تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن آب در زاینده رود، در شرایط کنونی امکانات در اختیار را برای خدمت‎‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم بسیج کرد تا هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم این جهان‌شهر باشیم.

قدرت الله نوروزی صبح امروز_یکشنبه نهم تیرماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به میزبانی اصفهان از نشست نمایندگان کمیته سیاسی بین‌المجالس کشورهای آسیایی اظهار کرد: برگزاری این برنامه‌ها فرصت هایی است که باید غنیمت شمرده و به نحو شایسته از آنها استفاده شود چراکه برگزاری چنین رویدادهایی از یک سو می‌تواند در زمینه ارتقاء سطح بازاریابی های شهر موثر و از سوی دیگر مذاکرات حاشیه‌ای آن برای جذب سرمایه‌گذار ارزش‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته های اخیر به دلیل تعاملات انجام شده در حاشیه میزبانی از وزیر امور خارجه کشور ترکیه و وزیر کشور شاهد اتفاقات بسیار خوبی در شهر بودیم که به زودی و در یک فرصت مناسب نتیجه این اتفاقات به مردم اعلام می‌شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: می‌توان با توسعه دیپلماسی شهری در تمام حوزه‌ها و تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن آب در زاینده رود در شرایط کنونی امکانات در اختیار را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم بسیج کرد تا هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم این جهان‌شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته با حضور «امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان گفت و گوهای خوبی در ارتباط با مسیرهای حلقه حفاظتی شهر (رینگ چهارم) که بخشی از آن در زمین‌های ارتش واقع شده، انجام شد که نتایج آن مذاکرات برای شهر و شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تشییع شهدا در اصفهان گفت: روز گذشته پیکرهای پاک و مطهر ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع شد و اصفهان بار دیگر فرزندان خود را تا گلستان همیشه جاوید شهدا بدرقه کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات