برپایی جشن روز دختر در شهربازی کرمان

مدیر عامل شهربازی کرمان خبر داد:

برپایی جشن روز دختر در شهربازی کرمان

مدیرعامل مجموعه‌ی شهربازی کرمان، از بر پایی جشن روز دختر در شهربازی این شهر خبر داد و گفت: این جشن به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه توسط شهرداری کرمان برگزار می شود.

محسن ملکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرمان آنلاین افزود: این جشن با برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجرای موسیقی و نمایش همراه است و شهروندان می توانند ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های شاد از فضای نمایشگاهی شهربازی نیز بازدید کنند.

وی ادامه داد: طی ماههای اخیر با توجه به افزایش تعداد دستگاه‌های بازی، بهسازی و نورپردازی فضای این مجموعه، شاهد استقبال شهروندان و مسافران از مجموعه شهربازی کرمان بودیم.

ملکی ادامه داد : ۹ دستگاه بازی توسط شهربازی و با مشارکت بخش خصوصی، در سال جدید به این مجموعه اضافه شده است و در مجموع ۴۲ دستگاه بازی در این مجموعه فعال هستند.

مدیرعامل مجموعه شهربازی کرمان تصریح کرد: با این اقدام ظرفیت شهربازی به لحاظ دستگاه ها و وسایل بازی ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و تمامی دستگاه‌ها و وسایل بازی شهربازی کرمان، از استاندارد لازم برخوردار هستند.

لازم به ذکر است  شهربازی کرمان در ایام تابستان تا ساعت یک صبح پذیرای شهروندان است و در روز جشن دختر تا ساعت ۲ بامداد دایر می‌باشد.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات