حضور نمایندگان شرکت آب منطقه‏ ای کرمان در کارگاه مشورتی شهرستان...

نمایندگان شرکت آب منطقه‏ ای کرمان در کارگاه مشورتی با عنوان "بررسی و نهایی سازی اهداف اجرایی و اقدامات اولویت دار و تعیین ساختار اجرایی برنامه مدیریت تالاب جازموریان" در شهرستان چابهار شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در تاریخ‏ های ۵ و ۶ تیرماه ۹۸ کارگاه مشورتی "تدوین برنامه جامع مدیریت و احیای تالاب جازموریان" در شهرستان چابهار به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان و اداره کل محیط زیست استان کرمان برگزار شد.

در این کارگاه نمایندگان شرکت آب منطقه‏ ای کرمان با هدف بحث و اظهار نظر در خصوص  نهایی‏ سازی اهداف اجرایی و اقدامات اولویت دار ارگان‏های اجرایی در محدوده حوزه آبخیز تالاب جازموریان شرکت نمودند. همچنین در این نشست نمایندگانی از اداره کل محیط زیست کشور، ادارات محیط زیست استان های کرمان و سیستان و بلوچستان، شرکت آب منطقه‏ ای استان ‏های کرمان و سیستان و بلوچستان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دانشگاه علوم دریایی چابهار، سمن ها (سازمانهای مردم نهاد) و .. حضور داشتند که به منظور حفظ انسجام موضوعی، به بحث، مشورت و اظهار نظر پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات