لزوم اجرای دولت الکترونیک جهت چابک سازی شهرداری /  اهمیت توجه به معماری بومی

لزوم اجرای دولت الکترونیک جهت چابک سازی شهرداری / اهمیت توجه به معماری بومی

در نود و نهمین جلسه شورا؛احمد رمضانپور نرگسی:
لزوم اجرای دولت الکترونیک جهت چابک سازی شهرداری / اهمیت توجه به معماری بومی
لزوم اجرای دولت الکترونیک جهت چابک سازی شهرداری / اهمیت توجه به معماری بومی
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - نود و نهمین جلسه شورا در غروب دهمین روز از ماه تیر در ساختمان شورا برگزار گردید.
احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار، اظهار داشت: همه اعضای شورا بابت انتخاب شهردار غیربومی هزینه داده اند. نمی توان هیچ انسانی را کامل دانست چون کامل مطلق فقط خدا است. شهردار منتخب فردی کاملاً اجرایی هستند. آقای حاج محمدی قبل از اینکه در صحن شورا ارائه برنامه کنند، شناختی از ایشان نداشتم اما به هر حال آقای حاج محمدی فردی متخصص هستند و اولین فردی هستند که مدرک فوق دکترا از دانشگاه تهران کسب نمودند.
رمضانپور با انتقاد از فروش اموال شهرداری تصریح نمود: شهرداری در ۲۷ اسفند ساختمانی که در آن شریک بود و قیمت آن کمتر از ۳۰ میلیارد تومان نیست را ۶ میلیارد تومان به فروش رساند.
وی با اشاره به موضوع وام بانک جهانی تاکید کرد: بنده از استانداری گیلان درخواست دارم که هرچه سریع تر پاسخگوی مردم گیلان باشند که این ۹۵ میلیون دلار در چه جاهایی هزینه شد.
عضو شورای شهر رشت همچنین خواستار توجه به نیروهای بومی و به کارنگرفتن افراد غیربومی شد و افزود: بنده اگر رئیس جمهور بودم از همین مجموعه شهرداری دو کابینه تشکیل می دادم زیرا مجموعه شهرداری رشت دارای افراد با تجربه و توانمندی است.
احمد رمضانپور نرگسی با تاکید بر اجرای دولت الکترونیک، یادآور شد: دولت الکترونیک می تواند سبب چابک سازی شهرداری، جلب اعتماد شهروندان و کارکنان شود.
وی با اشاره به اهمیت توجه به معماری بومی، تصریح نمود: شهرداری می تواند با استفاده از توجه به معماری بومی در حوزه های متخلف استفاده های مناسبی نماید.
رمضانپور همچنین به موضوعاتی چون طرح دیپلماسی اقتصادی در حوزه شهری، تکریم ارباب رجوع و طرح نهضت سبز برای اصلاح وضعیت فضای سبز شهری با استفاده از گیاهان بومی، طرح ارتقای دانش کارکنان، طرح استفاده از شورایارها و همچنین کمپین نجات رودخانه های شهر رشت و سراوان را مطرح نمود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات