شرایط اصلاح و ترمیم حقوق باید به گونه ای باشد که نهاد شهرداری به یک نه...

شرایط اصلاح و ترمیم حقوق باید به گونه ای باشد که نهاد شهرداری به یک نه...

فرزانه رحمتی در صحن علنی شورا،ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و اشاره به اینکه دکتر بهشتی مردی شیفته خدمت بود، به تشییع یکصد و پنجاه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران در روز پنج شنبه اشاره کرد و یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر را گرامی داشت.
وی با اشاره به اینکه ترمیم و سازماندهی بر اساس شایسته سالاری نیاز به شجاعت در تصمیم گیری دارد، گفت: شرایط اصلاح و ترمیم حقوق باید به گونه ای باشد که نهاد شهرداری به یک نهاد با بهره وری مطلوب تبدیل شود.
رحمتی تاکید نمود که اصلاح رویه گذشته نباید به گونه ای باشد که زندگی پرسنل را تحت تاثیر قرار دهد بلکه باید به گونه ای باشد که انگیزه را در پرسنل دوچندان کرده طوری که تاثیر این موضوع بر کار آنها مشهود باشد.
عضو هیات رییسه شورای شهر به جهت شفاف شدن پاسخ شهردار در خصوص نگرانی های پرسنلی که در شرف بازنشستگی هستند تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه اخیر وزارت کشور کلیه بازنشستگانی که از این تاریخ به بعد بازنشست خواهند شد، با حکم جدید سال ۹۸ بازنشست خواهند شد و حقوق و مزایای سه ماهه پایانی کلیه پرسنل بازنشسته به طور کامل و بدون هیچ کاهشی پرداخت خواهد شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات