تعویض پمپ و الکتروموتور مخزن ذخیره ۱۰۰۰مترمکعبی آرخ کوچک

تعویض پمپ و الکتروموتور مخزن ذخیره ۱۰۰۰مترمکعبی آرخ کوچک

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان از تعویض پمپ و الکتروموتور مخزن ذخیره ۱۰۰۰مترمکعبی آرخ کوچک خبر داد و گفت: پمپ جدید با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال طی هفته گذشته تعویض و وارد مدارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان مصطفی طیبی، افزود: به منظور تقویت فشار و همچنین به علت سوختن پمپ و الکتروموتور(شماره دو) مخزن ذخیره ۱۰۰۰مترمکعبی آرخ کوچک که تامین فشارآب روستاهای آرخ کوچک، بزرگ و همچنین سیمین شهر را تامین می نماید، این پمپ تعویض شد.

وی ادامه داد: با تعویض پمپ مخزن ذخیره ۱۰۰۰مترمکعبی آرخ کوچک ۴۳۰۰ خانواربا ۱۷۲۰۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان تامین ترانس چاه شماره (۹) مجتمع آبرسانی آق امام را از دیگر اقدامات این مدیریت برشمرد و گفت: دبی آب این چاه حدود ۱۰ لیتر بر ثانیه بود که در سیل فروردین ماه ازمدارخارج شد اما با تلاش همکاران و نیروهای خدوم اداره برق ترکمن و مساعدت آبفارشهرستان کردکوی در تامین ترانس، این چاه مجددا وارد مدار شد.

طیبی هزینه تامین ترانس چاه شماره ۹ را بالغ بر ۶۰ میلیون ریال دانست و اضافه کرد: با راه اندازی چاه فوق حدود ۱۶۰۰خانوار با ۶۴۰۰ نفر در تابستان امسال از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهرمند شدند. .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات