ارائه خدمات شهرداری همزمان با آغاز بهار گردشگری تبریز در فصل تابستان

ارائه خدمات شهرداری همزمان با آغاز بهار گردشگری تبریز در فصل تابستان

به گزارش شهریار ، رضا خلیلی اظهار کرد: تورهای تبریزگردی از جمله برنامه های شهرداری تبریز به مناسبت فصل گردشگری است که از ایستگاه‌های چهارراه شهید بهشتی، پارک مسافر، پارک ائل گلی و... مسافرگیری کرده و در چهار مسیر گردشگری به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

وی همچنین گفت: در هر اتوبوس راهنمای گردشگری حضور دارد که درباره پیشینه تاریخی و فرهنگی تبریز به گردشگران اطلاعات می‌دهد و همچنین پاسخگوی سئوالات آن‌ها است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز درباره آخرین وضعیت طرح تاکسی‌های "از من بپرس" در تبریز یادآور شد: از سال ۸۶ تا به حال تاکسی های از من بپرس در مبادی ورودی شهر و اماکن گردشگری به راهنمایی گردشگران می‌پردازند و به نوعی این طرح الگویی برای سایر شهرها شده است.

خلیلی با اشاره به موزه های زیرمجموعه شهرداری تبریز یادآور شد: موزه‌های شهر و شهرداری، خانه موزه استاد شهریار ، خانه نیکدل، موزه بازار و مشاغل بر اساس برنامه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی آماده خدمات‌دهی به گردشگران هستند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تبریز نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی را از دیگر اقدامات این سازمان برای پذیرایی از گردشگران تابستانی عنوان کرد و گفت: در محل نگارخانه موزه شهر و شهرداری تبریز و همچنین موزه استاد شهریار نمایشگاه سوغات و صنایع دستی به منظور تسهیل دسترسی گردشگران به خرید سوغات و صنایع دستی برپا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات