راه اندازی چهارشنبه بازار گل و گیاه در بازار مجیدیه

راه اندازی چهارشنبه بازار گل و گیاه در بازار مجیدیه

راه اندازی چهارشنبه بازار گل و گیاه در بازار مجیدیه

مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از راه اندازی چهارشنبه بازار گل و گیاه در بازار مجیدیه خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهروز کیانی در این خصوص گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و کمک به افزایش فروش تولیدات داخلی و همچنین استفاده از ظرفیت بالا و فضای خالی بازار مجیدیه، چهارشنبه بازار گل و گیاه به روزهای کاری این بازار در هفته اضافه شد
وی افزود: پیش از این بازار مجیدیه فقط درروزهای جمعه به عنوان بازار خودرو و یکشنبه بصورت بازار روز فعالیت داشت که از این هفته روزهای چهارشنبه نیز به طور ویژه به عرضه گل و گیاه و میوه اختصاص خواهد یافت.
کیانی اضافه کرد: بر این اساس از فعالان اتحادیه صنف تولیدکنندگان گل و گیاه و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان عمده میوه دعوت می کنیم تا با حضور در این بازار در جهت عرضه مستقیم میوه و گل بصورت همزمان مشارکت کنند.
مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد همچنین ادامه داد: علاقه مندان به راه اندازی غرفه در این بازارها برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با واحد صدور مجوز سازمان به شماره ۳۱۲۹۸۰۳۷ تماس حاصل نمایند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات