ارائه طرح خوداظهاری برای پارک های حاشیه‌ای به  ...

ارائه طرح خوداظهاری برای پارک های حاشیه‌ای به ...

ارائه طرح خوداظهاری برای پارک های حاشیه‌ای به کمیسیون حمل‌ونقل/ بخش عمده‌ای اقدامات مدیریت شهری مبتنی بر نظرات و مطالبات مردمی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند صبح امروز در قالب طرح چهارشنبه های پاسخگویی، در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد حضور پیدا کرد و پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود.

وی در انتها اسخگوی سوالات خبرنگاران بود و در تشریح اهمیت طرح چهارشنبه های پاسخگویی اعضای شورا، اظهارکرد: آگاهی و اشراف کامل نسبت به مسائل شهری و درخواست‌ها و مطالبات شهروندان مستلزم شنیدن صدای آنهاست که خوشبختانه راه های مختلفی برای تحقق این مهم پیش‌بینی شده که ۱۳۷ یکی از آنهاست.

خوداظهاری الیت دیگر موضوعی بود که بهاروند به آن اشاره کرد و گفت: برخورد مستقیم پارکبانان الیت با شهروندان همیشه یکی از گلایه های مردمی بوده که شورای پنجم و کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک پیوسته در جهت رفع این گلایه‌مندی تلاش کرده است.

وی افزود: در همین راستا باید به سمتی حرکت کنیم که خود مردم اقدام به پرداخت نمایند؛ ممکن است با این اقدام درصدی از هزینه های الیت وصول نشود ولی حرکت در این مسیر ضروری است و شهروندان هم باید همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد طرح خوداظهاری شهروندان در موضوع الیت را تهیه کرده و پس از بررسی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک، به صحن علنی شورا آورده خواهد شد.

بهاروند در ادامه با بیان اینکه به منظور تهیه طرح‌ها و برنامه‌ها نظرات و پیشنهادات مردمی را باید دریافت کنیم، افزود: کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز برای تصمیم‌گیری های خود جلسات مختلفی با سمن‌ها برگزار کرده و طرح‌ها پس از کارشناسی به جلسه علنی آورده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری نقطه نظرات مردمی سبب خواهد شد تا اقدامات مدیریت شهری از پشتوانه اجرایی و کارشناسی خوبی همراه باشد.

یکی از موضوعات تماس های مردمی با ۱۳۷ مربوط به بلوار نماز و گلایه از سرعتگیرهای نصب شده در این بلوار است که رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در این زمینه گفت: حق با شهروندان است چراکه این سرعتگیرها علاوه بر افزایش مصرف سوخت، استهلاک خودروها را هم بیشتر می‌کند.

بهاروند افزود: سرعت خودروها را میتوان از طریق دوربین‌های نظارتی و به روش های هوشمند کنترل کرد؛ متاسفانه به دلیل ناهماهنگی بین پلیس راهور و سازمان ترافیک شهرداری، بخشی از دوربین های سطح شهر عملیاتی نیستند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات