تجهیز بوستان های منطقه دو به سیستم آبیاری تحت فشار

تجهیز بوستان های منطقه دو به سیستم آبیاری تحت فشار (قطره ای)

جلوگیری از ساخت و ساز های خلاف در محدوده کمربندی

شهردار منطقه دو شهر کرمان، از تجهیز بوستان‌های منطقه به سیستم آبیاری تحت فشار (قطره‌ای )خبر داد.

علی سعیدی در گفت‌وگو با کرمان آنلاین ، لوله گذاری چهارراه سمیه، پل کوثر، بولوار جمهوری، پارک ایرانیان، پارک های بهارستان، یاس و کمیل را از جمله پارک های تجهیز شده به سیستم آبیاری تحت فشار (قطره ای) ذکر کرد.

وی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری اقدامات مختلفی توسط معاونت خدمات شهری این منطقه انجام شد، تامین و اصلاح روشنایی تعدادی از معابر و بوستان های منطقه ، رفع عیوب روشنایی پارک ها ، حمل ۷۹۰۰ تن زباله و ۴۷۵۰ تن نخاله و حفر ۲۴ حلقه چاه جذبی در معابر سطح منطقه به منظور جلوگیری از تجمع آب در هنگام بارندگی را از جمله این اقدامات برشمرد.

سعیدی  جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف در محدوده کمربندی (روبه‌روی خیابان ۲۴ آذر )، اخطار به ۹ کارگاه بازیافت و تکمیل پرونده و پیگیری مراحل قانونی بعدی جهت پلمپ را از دیگر اقدامات انجام شده در سه ماه اول امسال عنوان کرد.

وی از نصب المان «مادر زمین» و «آیینه سفید» در پارک مادر خبر داد و به تجهیز بوستان‌‌های ترنج، مالیات و اندیشه به کفپوش، وسایل تندرستی و وسایل بازی کودکان اشاره کرد.

شهردار منطقه دو در بخش دیگری از صحبت های خود، از صدور ۱۶۳ پروانه ساختمان به متراژ ۱۰/۸۰۷۶۵ ، تمدید ۱۲۴ پروانه به متراژ ۱۱/۱۱۰۹۸۳ و صدور ۱۸۵ پایانکار به متراژ ۷۶/۱۴۸۳۲۴ در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و جمع مساحت تملک شده در مدت یاد شده را  ۴۶/۵۸۳۰ ذکر کرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات