احداث میادین میوه و تره بار در سطح مناطق ۵ گانه، عامل مهمی در تمرکز زد...

احداث میادین میوه و تره بار در سطح مناطق ۵ گانه، عامل مهمی در تمرکز زد...

محصولی در صحن علنی شورای شهر با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری ها جهت افزایش رفاه حال شهروندان، ایجاد میادین عرضه میوه و تره بار ،مواد پروتئینی و محصولات کشاورزی و باغی است ، تا میوه و محصولات با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس مردم قرار گیرد، گفت:شهرداری موظف است میادینی را جهت توزیع میوه با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار دایر نماید، که لازم است در این زمینه سرمایه گذار در طرح مشارکت مستقیم داشته و با همکاری شهرداری میوه را بدون واسطه در اختیار مردم قرار دهد.
وی در ادامه افزود:متاسفانه به دلیل وجود معضل بیکاری در جامعه، شاهد افزایش روز افزون وانت بارها و دکه هایی جهت فروش میوه کنار خیابان هستیم که علاوه بر اینکه سیمای شهر را نازیبا می کند باعث بر هم زدن نظم بازار شده و اعتراض اصناف را نیز در پی خواهد داشت.
وی همچنین اظهار داشت: در جلسه ای که هفته گذشته با حضور نماینده اتحادیه تعاونی روستایی در محل شورا برگزار شد مقرر گردید، در مناطق ۵ گانه شهری، شهرداری اراک مکان هایی جهت عرضه میوه و تره بار و مواد پروتئینی احداث نماید تا مردم بتوانند این محصولات را آسانتر و با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایند.
محصولی تاکید نمود: به دلیل اینکه در مرکز شهر اراک عرضه میوه و تره بار انجام می شود ،احداث و بهره برداری از این میادین عامل مهمی در تمرکز زدایی از این منطقه به حساب می آید.
وی تاکید نمود که وظیفه شهرداری این است که جهت رفاه حال شهروندان، خدمات و امکانات را در تمام نقاط شهری پراکنده تا مردم بتوانند هر کالایی که نیاز دارند با کیفیت تر و مناسب تر و سریع تر تهیه کنند.
محصولی تصریح کرد:شهرداری با در اختیار قرار دادن این میادین میوه و تره بار به فروشندگان و عرضه کنندگان میوه و تره بار، باعث کاهش قیمت میوه و بالا بردن کیفیت آن می شود و امید است که این اتفاق مهم با توجه به قولی که شهردار اراک داده، در چند ماه باقی مانده سال ۱۳۹۸ به وقوع بپیوندد و بتوانیم رضایت شهروندان را در این زمینه بدست آوریم .
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات