جلوگیری از برداشت غیرمجاز حدود ۵۰۰ هزار متر مکعب آب از آبخوان های...

مدیر امور منابع آب ورامین از انسداد چهار حلقه چاه غیرمجاز و به دنبال آن جلوگیری از برداشت حدود ۵۰۰ هزارمترمکعب آب از آبخوان های منطقه در حوزه عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، "محمد داودی" با اعلام این خبر گفت: با تلاش امور منابع آب ورامین و با اخذ دستور قضایی، تعداد چهار حلقه چاه غیرمجاز به عمق ۱۳۴ متر و دبی ۳۸ لیتر در ثانیه در حوزه عملکرد این امور پر و مسدود شد.

وی ادامه داد: با اجرای قانون و پر کردن این چاه های غیر مجاز سالیانه ۴۹۸ هزار و ۵۳۵ متر مکعب در سفره آب زیرزمینی منطقه ذخیره و از خروج این مقدار آب زیر زمینی جلوگیری خواهد شد.

مدیر امور منابع آب ورامین با بیان اینکه طی دو هفته گذشته نیز از اضافه برداشت سه  حلقه چاه با حجم صرفه جویی ۱۸۲ هزار و ۵۹۸ متر مکعب ممانعت بعمل آمد، گفت: با پیگیری های صورت گرفته دو حلقه چاه غیرمجاز شناسایی گردیده است که اقدامات لازم جهت پر و مسدود نمودن آنها در حال انجام است.

داودی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه روزی مامورین امور منابع آب درخصوص انجام صحیح وظایف قانونی خود تاکید کرد: امور منابع آب ورامین به عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات