پیام تبریک به مناسبت روز قلم

پیام تبریک به مناسبت روز قلم

باسمه‌تعالی

" ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ "

اهالی وادی قلم بی‌شک رسولان و پیغام‌آوران سعادت بشریت‌اند . فرهیختگانی که از رویش واژگانشان خواب جاودانگی یک ملت تعبیر می‌شود ؛ و از ترشحات قلمشان ؛ تقدیر بزرگی یک جامعه رقم می‌خورد .

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان‌کننده تفکر، اندیشه و شخصیت صاحب آن است. قلم، زبان دوم انسان بوده و پیشرفت، پیروزی، آرامش، معرفت و شناخت، ریشه در قلم انسان دارد.

حضرت امام علی (ع) می‏‌فرماید: "اندیشه‏‌های دانشمندان، به بلندای قدرت قلم‌هایشان است" و بی‌شک تاثیر قلم از هر چیزی فراتر است که تاریخ بشریت گواه ماندگاری آن است.

روز قلم، بهانه‌ای است تا بار دیگر حرمت و مرحمت قلم را یادآوری کنیم و گام در پیش بگذاریم برای ادای احترام به نویسندگانی که در حوزه‌ها و موضوعات مختلف قلم در دست گرفته‌اند و عرصه فرهنگ را با اندیشه‌های الهی و انسانی تغذیه می‌کنند.

بدین سبب چهاردهم تیرماه را که یادآور منزلت و حرمت قلم است را خدمت اساتید فرهیخته اهل‌قلم، صاحبان اندیشه و تلاشگران بی‌ادعای جامعه فرهنگی و نویسندگان محترم که عمر خود را برای ارتقای فرهنگ و هنر این مرزوبوم در طبق اخلاص گذاشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان را خواهانیم.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات