مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور است/ ۱۳۷،  ...

مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور است/ ۱۳۷، ...

مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور است/ ۱۳۷، سریعترین و آسانترین راه برای رسیدگی به درخواست های شهروندان

مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور به حساب می آید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، اکبری در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی به درخواست‌های زائران و مجاوران رضوی، بیان داشت: مراکز ۱۳۷، آسانترین، سریعترین و کم هزینه‌ترین راه شهروندان هر شهر برای بیان سئوالات، انتقادات و پیشنهاداتشان در حوزه مدیریت شهری است.
وی افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد داشتم، به گواه آمار و مشاهدات عینی، دریافتم این مرکز در سرعت و کیفیت پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، الگویی برای مراکز ۱۳۷ سایر شهرهای کشور محسوب می شود.
اکبری ادامه داد: آماده همکاری با شهرداری مشهد در زمینه انتقال تجربیات مراکز ۱۳۷ بوده و معتقدیم با تقویت هر چه بیشتر این مراکز، بخشی از مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش یافته و در نتیجه از رفت و آمدهای غیرضروری در شهر و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری به عمل می‌آید، که تجربیات ارزشمند ۱۳۷ شهرداری مشهد برای ۱۳۷ شهرداری بندرعباس راهگشا خواهد بود.
وی در پایان نظافت و رفت و روب، فضای سبز و ... شهر مشهد را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: یقینا بخشی از این توفیقات با پیگیری درخواست های مردمی از طریق مرکز ۱۳۷ محقق شده است.
لازم به ذکر است در این بازدید، محمد امین نجیب، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز توضیحاتی درباره تاریخچه و وظایف و همچنین نحوه فعالیت ۲۴ ساعته مرکز ۱۳۷ مشهد ارائه نمود و در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در این مرکز از جمله اتصال سیستم اتوماسیون اداری «گام» به سامانه ارتباطات مردمی «سجا» توضیحاتی ارائه کرد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات