پیام سرپرست شهرداری ساری و رییس شورای شهر به مناسبت۱۴ تیرماه؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام سرپرست شهرداری ساری و رییس شورای شهر به مناسبت۱۴ تیرماه؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها

بسمه تعالی

گفتمان آبادانی و پیشرفت بومی جز با همدلی و مشارکت شما شهروندان محقق نمی‌شود. حس خوب زیستن در شهری که برای همه ما آرامش، پویایی و امنیت خاطر روحی و اجتماعی را همراه خود داشته باشد، نیازمند درک هوشمندانه حقوق شهروندی و رعایت اصل عدالت اجتماعی و کرامت‌های انسانی است؛ و دراین‌بین نقش مدیریت شهری به دلیل سروکار داشتن روزانه با دغدغه‌ها و مطالبات شما مردم نجیب و فهیم یک نقش محوری و اساسی باشد.

هنگامی می‌توان سخن از توسعه گفت که رشد روستاها در کنار پیشرفت شهرها، چهره توسعه بومی را دگرگون کند و ارائه خدمات متوازن به همه نقاط شهری و روستایی با تکیه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر برنامه‌های توسعه ملی و متناسب با ویژگی‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی صورت گیرد. و دراین‌بین دهیاری‌ها نقشی موثر در برنامه‌ریزی و ساماندهی امکانات هماهنگ و همسان بر عهده‌دارند.

روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درواقع پاسداشت ارزش‌گذاری به خدمت شرافتمندانه  و روحیه وجدان کاری همه تلاش گران و خادمان عرصه شهر و روستاهاست. خدماتی که در چارچوب کارکردهای مهم‌ترین و موثرترین نهاد خدماتی و اجتماعی کشور صورت می‌گیرد و پیشرفت و آبادانی و توسعه را در مدار رفاه، نشاط اجتماعی، رضایتمندی شهروندان و روحیه همدلانه و توسعه محور،  به ارمغان می‌آورد.

این‌جانبان، از همه کوشش‌ها، جدیت در انجام مسئولیت‌های خدماتی و اراده خدمت‌رسانی همه همکاران در مجموعه شهرداری ساری و دهیاری‌های اطراف شهر تجلیل و تقدیر می نمائیم و ضمن عرض خداقوت به همه تلاش گران عرصه مدیریت بر شهرو روستا و شهروندان خوب ساروی و مردم شریف و فهیم روستاهای اطراف؛ آرزوی بهروزی و سربلندی در همه ارکان زندگی فردی و اجتماعی آنان را داریم.

مسعود مدینه                                    عبدالحمید فرزانه

رئیس شورای اسلامی شهر                        سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات