شهرداری‌ها، اجرایی‌ترین دستگاه‌ خدمت‌رسان به مردم/ قدردان زحمات همکارانم در مجموعه شهرداری هستم

شهرداری‌ها، اجرایی‌ترین دستگاه‌ خدمت‌رسان به مردم/ قدردان زحمات همکارانم در مجموعه شهرداری هستم

ایرج شهین‌باهر در گفتگو با شهریار گفت: رشد و توسعه کمی و کیفی شهرها و روستاها و ارتقا کیفیت زندگی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی تا حدود زیادی مدیون و مرهون تلاش‌های خادمان آنان در شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست.
او ادامه داد: اینکه امروزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان اجرایی‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم شریف در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، بر کسی پوشیده نیست.
شهردار تبریز اعلام کرد: به سبب ملموس بودن اقدامات شهرداری‌ها برای عموم مردم، همواره دریچه‌های انتقاد از عملکرد این دستگاه خدمت‌رسان باز بوده، اما مدیران و مسئولان می‌توانند از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده کرده و با گسترش روابط دوسویه خود با شهروندان، زمینه‌های توسعه و افزایش رفاه عمومی را بیش از پیش فراهم کنند.
شهین‌باهر با بیان اینکه شهرداری‌ها طبق قانون ۳۰۰ماموریت در حوزه‌های مختلف دارند، افزود: انتظارات شهروندان فراتر از این ماموریت‌هاست و امیدواریم با تحقق مدیریت واحد شهری، بتوانیم گستره وسیع‌تری از خدمات را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.
او با تبریک فرا رسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری به کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور، از خدمات همکاران خود در مجموعه شهرداری تبریز قدردانی کرد.
شهردار تبریز گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهر، همیاری اعضای محترم شورای شهر و با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بتوانیم خوب‌ترین اتفاقات را برای همشهریان خود رقم بزنیم و آسایش و رفاه عمومی را برای همگان به شکلی موزون فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات