مشهد شهری بکر و دوست داشتنی است

مشهد شهری بکر و دوست داشتنی است

مشهد شهری بکر و دوست داشتنی است

"ایوان شمس" جشن بزرگ ویژه کرامت به همت شهرداری مشهد با حضور بازیگران، خواننده و هنرمندان کشوری آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ مهران احمدی، امیریل ارجمند و علی هاشمی از جمله میهمانان شب اول این ویژه برنامه هشت روزه بودند.
مهران احمدی، نویسنده، کارگردان و بازیگر خراسانی اصل سینما و تلویزیون در خلال این برنامه گفت: خراسان و شهر مشهد؛ اصیل ترین انسان ها را خود جای داده اند و همگی، درجه یک و اخلاق مدار هستند.
وی با بیان اینکه افتخارم این است که خراسانی هستم، ادامه داد: البته من اصالتا نیشابوری هستم ولی دوران نوجوانی را در مشهد و کوچه های اطراف حرم رضوی گذرانده ام و جزو بهترین خاطراتم هستند.
احمدی در ادامه به نقش هنری اش در هزارپا نیز اشاره کرد و گفت: نقشی که ایفا می کردم؛ دارای لهجه مشهدی بود و علاوه بر اینکه خیلی جذابیت داشت، یکی از افتخاراتمم محسوب می شود.
این بازیگر با عنوان اینکه ۲۳ سال است که از مشهد نقل مکان کرده ایم، گفت: مشهد برای من پر از زندگی است برای همین هم هرسال به پابوس آقا امام رضا(ع) و دیدن و اقوام می آئیم و حقیقتا هم خوش می گذرد.
وی ادامه داد: اگر به عنوان یک خراسانی قرار باشد دیگران را تشویق کنم تا به خراسان بیایند، جدای از زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) حتما رفتن به طرقبه و شاندیز و تماشای خانه های تاریخی مشهد و از همه مهم ترین بازار سربسته مشهد، بازار رضا را به همراه دیدن مقبره کمال الملک، عطار و شهر کهنه نیشابور که از زمان دوران مغول پا بر جا است را توصیه می کنم.
احمدی اضافه کرد: مشهد شهری بکر و دوست داشتنی است، برای همین هم همواره در طول تاریخ بر سر حکومت خراسان جنگ ها به پا بوده است. نمی خواهم از روی تعصب صحبت کنم اما خاک خراسان بزرگ پرور است.
این بازیگر در خصوص فعالیت های هنری اش هم توضیح داد: این ماه کلید ساخت فیلمی دیگر را خواهم زد و تنها دل مشغولی ام کسب رضایت مردم و استقبال شان از کار من است نه کسب جایزه.
وی در انتها گفت: مردم ما بهترین اند، آرزو میکنم هرچه سریع تر دغدغه ها و گرفتاری های فعلی شان از بین برود.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات