در سال جاری ۱۷۵ تماس از سامانه ۱۳۷ به سازمان زیباسازی ارجاع شد

در سال جاری ۱۷۵ تماس از سامانه ۱۳۷ به سازمان زیباسازی ارجاع شد

به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۷۵ تماس شهروندان مربوط به سازمان زیباسازی  بوده که تعداد ۴۱ مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۴۰ مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و ۴۶ مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان زیباسازی اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی تعداد ۴۸ درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات