دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی همزمان با هفته فرهنگی قزوین برگزار می شود

دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی همزمان با هفته فرهنگی قزوین برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی را فرصتی برای شناسایی توانمندی‌های بالقوه طنزپردازان در سطح کشور به ویژه استان قزوین دانست.

وی اظهار کرد:ارتقای جایگاه شعر طنز و شناسایی نیروهای مستعد در عرصه طنز را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

درافشانی افزود:موضوعات دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی شامل «حقوق شهروندی»،«آداب و رسوم»،«همزیستی مسالمت آمیز»،«بهداشت و نظافت عمومی و شهری»،«تاریخ و ابنیه قزوین» و «بخش آزاد» است.

این مسئول اضافه کرد:شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب و گونه های ادبی مانند شعر «کلاسیک،نو و آزاد» و نثر «داستان کوتاه و مینیمال طنز» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:هر شرکت کننده مجاز به ارسال پنج اثر در هر بخش می باشد و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل obeyd.fest@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و شرکت کنندگان باید نام خود را در موضوع ایمیل و مشخصات کامل خود را در متن ایمیل درج کند.

درافشانی با بیان این مطلب که جوایز ارزنده ای برای برگزیدگان جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی پیش بینی شده است،گفت:جوایز نفر اول هر بخش یک میلیون و پانصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره،نفر دوم هر بخش یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره و نفر سوم هر بخش ۸۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره و نفرات قابل تقدیر ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود:حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی است،همچنین دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار برگزیده به نحوی که صلاح می داند به صورت کتاب،مجله و ... استفاده نماید.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود:آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ مرداد سالجاری و مراسم اختتامیه جشنواره نیز چهارم شهریور سالجاری برگزار می باشد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات