آب مناطق منفصل سنندج از مجتمع تصفیه‌خانه این شهر تامین شد

آب مناطق منفصل سنندج از مجتمع تصفیه‌خانه این شهر تامین شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسین محمدی" با بیان اینکه این اقدام با هدف رضایت و آرامش خاطر بیشتر شهروندان ساکن در این مناطق انجام شده است، افزود: آب شرب مناطقی در شهر سنندج که عموماً جزو نواحی منفصل شهری بوده‌اند، تا پیش از این، از طریق چاه‌های در مدار تامین می‌شد .
وی ادامه داد: آساوله، شهرک صنعتی(واقع در کمربندی بهشت محمدی)، قار و نایسر از جمله مناطقی بوده‌اند که از طریق چاه‌ها آبرسانی و تامین آب به ساکنان آنها انجام می‌شد، اما ارتقای خدمات‌رسانی به ساکنان این مناطق با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار شرکت آبفای کردستان قرار گرفته است.
محمدی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان در حال حاضر چندین پروژه را با اعتباری به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به شهر سنندج شامل مخازن، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ در حال اجرا دارد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها تامین آب پایدار نقاط مختلف شهر انجام خواهد شد .
مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: از جمله اولویت‌های کاری مجموعه آبفا تلاش در راستای تامین آب پایدار و ارتقای خدمات رسانی به ساکنان نواحی منفصل شهری است که اجرای پروژه‌های مذکور، گام بزرگی در راستای تحقق این امر در شهر سنندج خواهد بود .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات