مجموعه اقدامات پیش بینی شده برای برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش/ از فضاسازی گسترده در شهر تا تبلیغ  ...

مجموعه اقدامات پیش بینی شده برای برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش/ از فضاسازی گسترده در شهر تا تبلیغ ...

به گزارش شهریار ، سعید حاجی زاده گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به عنوان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران- تبریز و به منظور برگزاری باشکوه این نمایشگاه بین المللی حسب دستور شهردار تبریز تمام امکانات خود را به کار گرفته است .

او افزود: طراحی وب سایت دو زبانه نمایشگاه برای ثبت نام غرفه داران و ارائه اخبار و اطلاعات نمایشگاه به علاقه مندان یکی از اقدامات این اداره کل برای برگزاری نمایشگاه است .

حاجی زاده با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سات icftabriz.ir نسبت به ثبت نام غرفه اقدام کنند .

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز استفاده از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده برای معرفی نمایشگاه در حوزه بین الملل را یکی دیگر از اقدامات کمیته تبلیغات برای برگزاری نمایشگاه دانست و اظهار داشت: در این راستا مکاتبات لازم صورت گرفته تا تبلیغات این نمایشگاه در شهرهای استانبول، ارزروم، باکو، غازان و ماگیلوف به نمایش در آید.

حاجی زاده ادامه داد: هماهنگی های لازم برای اکران بیلبوردها و پوسترهای این نمایشگاه با شهرداری های ۱۶کلانشهر کشور صورت گرفته تا با نمایش آن ها، شاهد حضور هموطنان مان برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه باشیم .

او در بخش دیگری از سخنانش به تهیه و تولید تیزرهای تلویزیونی نمایشگاه بین المللی فرش اشاره کرد و افزود: تیزرهای نمایشگاه به شش زبان فارسی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، انگلیسی، عربی و روسی آماده شده و طبق هماهنگی های صورت گرفته از شبکه های برون مرزی پخش می شود و در سه تلویزیون شهری تیزرهای تبلغاتی نمایشگاه در حال اکران است .

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به آغاز اکران بیلبوردهای نمایشگاه در ۲۰نقطه شهر تبریز افزود: همچنین در تمام اتوبوس های شرکت واحد پوستر این نمایشگاه نصب شده است .

نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از ۹ الی ۱۳ مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات