اجرای طرح همیاران مهربان ترافیک با هدف فرهنگسازی

اجرای طرح همیاران مهربان ترافیک با هدف فرهنگسازی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: همیاران مهربان ترافیک، طرحی است که با هدف فرهنگ سازی اجرا می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر مجتبی زوربخش ضمن تقدیر از همیاران مهربان ترافیک حاضر در چهارراه پیروزی اظهار کرد: طرح همیار مهربان ترافیک از سه سال قبل با هدف نظم بخشی به ترافیک تقاطعات در کلانشهر شیراز اجرا می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار داشت: همیاران مهربان ترافیک در زمان اوج ترافیک با حضور در تقاطعات محدوده مرکزی شهری به نظم بخشی تردد عابران پیاده و خودروها در تقاطعات کمک می کنند.
دکتر زوربخش اضافه کرد: در تلاش هستیم از این گروه داوطلب در سایر بخش های حمل و نقل و فرهنگ سازی ترافیک استفاده کنیم.
رئیس پلیس راهور فارس نیز در مراسم تقدیر از همیاران ترافیک گفت: طرح همیاران مهربان ترافیک با هدف فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان در رفع مشکلات ترافیک در کلان شهر شیراز درحال اجرا است.
سرهنگ عباسی افزود: اجرای این طرح که از ۳ سال پیش و با همکاری ۳۰۰ همیار مهربان ترافیک در کلان شهر شیراز شروع شده است تا حد زیادی توانسته در رفع مشکل ترافیک این شهر و کاهش حوادث ترافیکی درون شهری موثر باشد.
وی گفت: این افراد بر اساس آموزش‌های فراگرفته با استقرار در تقاطع‌های پر رفت و آمد شهر، کار روانسازی و گره گشایی ترافیکی را با همکاری پلیس انجام می‌دهند.
رئیس پلیس راهور فارس افزود: شهروندان علاقه‌مند به شرکت در این طرح می‌توانند به دفتر مجمع خیران شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و یا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات