طعمه حریق شدن سه خودرو طی سه ساعت

طعمه حریق شدن سه خودرو طی سه ساعت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از ۳ مورد حادثه آتش‌سوزی مربوط به خودرو در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری گفت: طی تماس تلفنی در ساعت۱۷و ۲۰ دقیقه عصر با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو کامیونت آگاه شدیم.

وی محل حادثه را بلوار قائم (شرف آباد)  اعلام کرد و افزود: بلافاصله تیم اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام و آتش سوزی در کمترین زمان مهار شد و از پیشروی و طعمه حریق شدن دیگر بخشهای کامیونت جلوگیری به عمل آمد .

عسکری با بیان اینکه در فاصله چند دقیقه از این حادثه از طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مطلع شدیم؛ ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۷و۵۵ دقیقه در خیابان امام جمعه به وقوع پیوست که با حضور به موقع آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفاء حریق یک دستگاه خودرو پژو آر دی توسط آتش نشانان به عنوان حادثه سوم خبر داد و گفت: در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه شب از این آتش سوزی اطلاع یافتیم.

وی محل این حادثه را بلوار نصر خیابان الهیه عنوان کرد و افزود: در این حادثه که خودرو دچار آتش سوزی شدید شده بود، بلافاصله دو تیم اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حاضر و حریق به سرعت اطفاء شد و از انفجار احتمالی خودرو جلوگیری به عمل آمد.

عسکری به شهروندان توصیه کرد: در فواصل زمانی مشخص از صحت و سلامت قطعات خودرو خصوصا قطعات مربوط به برق و سیستم سوخت رسان خودروهای خود اطمینان حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات